fbpx

תשע לב

תשע לב
קלף אחרון בפרויקט
של עשרים שנה

אז השבוע הייתי בחצר של ידידה שלי והרמתי קלף הפוך שהיה זרוק על השולחן. הוא היה מכוסה בהדפס של קורי עכביש ולא חשדתי שזה קלף משחק, אבל כשהפכתי נדהמתי לגלות שהוא תשע לב.

כבר בערך שנתיים אני מחכה לתשע לב. 

מאמצע שנות העשרים שלי אני מלקט קלפים אבודים, כאלה שהתנתקו מהחבילה שלהם (שייתכן והתפזרה כולה) ומוצאים את עצמם מתגלגלים על הרצפה במסדרונות וברחובות תחת רגליים ועיניים אדישות. השאיפה שלי היא לבנות להם חבילה חדשה, כזו שמורכבת כולה מקלפים אבודים כמוהם. את החבילה הזו הרכבתי לאט לאט מקלפים בכל רחבי הארץ והעולם – מסמטאות בנחלאות ועד פסטיבל בברלין, מרחובות תל אביב ועד כפרים בקירגיסטן.  תשע לב היה הקלף האחרון* שהיה חסר בחבילה הזו ועכשיו סוף סוף היא שלמה.

שימו לב לקלף הקוסמים ליד הג'וקרים – גם אס וגם ש 3 יהלום – תלוי איזה חלק מכסים.

אני מודה שרגע המציאה היה מרגש ומשמח ועם זאת היה בו משהו עצוב. מאוד מאוד אהבתי את החיפוש וההתרגשות של מציאת קלף ברחוב, ובמיוחד בשנתיים האלו שבהן כל כך ציפיתי כבר למצוא את הקלף אחרון. כמו שאפשר לראות בצילום – יש הרבה קלפים עודפים, כי אני לא יכול להשאיר קלפים על הרצפה גם אם כבר יש לי אותם. אולי אני אתחיל לעבוד על חבילה נוספת גם עבורם**

כוכבית אחת – מלכת הלבבות 

אם תסתכלו טוב טוב על החבילה תראו שמלכת הלבבות חסרה בה. ההשראה לכל הפרויקט הזה הוא סרט/או סדרה או משהו שראיתי מזמן על בחור שמסתובב ברחובות ניו יורק ומחפש את מלכת הלבבות (אם זה נשמע לכם מוכר – בבקשה תגידו לי כי אין לי מושג מאיפה זה בא). יש לו חבילה שלמה ורק היא חסרה, יש לו חיים מושלמים אבל אין לו אהבה. את מלכת הלבבות שלי מצאתי לפני 15 שנים ואני מתעורר לידה בכל בוקר ומוצא אותה מחדש.

כוכבית שתיים – 1000 חלקים

לפני כמה חודשים כשהבנתי שיום אחד החבילה תסתיים התחלתי פרויקט חדש – פאזל של 1000 חלקים אבודים. בינתיים יש לי כבר 8. בניגוד לקלפים שאני מצטער שלא תיעדתי, אני גם מצלם ומתעד היכן הם נמצאו. 1000 חלקים זה המון וזה יהיה פרויקט קשה יותר מחבילת הקלפים – אז אם אתם מוצאים איזו חתיכת פאזל עזובה ואתם מוכנים להשקיע בלמצוא לה בית חם אני ממש מזמין אתכם לצלם אותה, לספר לי איפה מצאתם אותה ולהעביר לי אותה – ביד עם חיבוק, או בדואר (צרו קשר בטופס – ואני אתן לכם את הכתובת).

מוקדש באהבה לכל האנשים האבודים, לכל החלקים האבודים שבתוכנו.

Previous

פלפל על קרש

Next

טבעות חדשות – טקס חידוש הברית

2 Comments

  1. נורית

    וואו
    מי היה מאמין שמקלפים אבודים יצא סיפור כזה מרגש ומסקרן…

  2. גיא

    מקסים ממש. מצטער שלא יכול לעזור לך עם הסרט/סדרה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén